OŠNM Erasmus+ rezultati javnog poziva na temelju postavljenih kriterija
Na temelju javnog poziva za sudjelovanjem u Erasmus+ programu škole
završenog s danom 25.10.2025. (Erasmus+ akreditacija u području odgoja i
općeg obrazovanja) objavljujemo listu pozvanih učenika da sudjeluju u
Erasmus+ programu Osnovne škole Novi Marof u šk. 2025./2026. za učenike
osmih razreda i šk. 2025./2026./2027. za učenike sedmih razreda. Učenici postaju
sudionici Erasmus+ programa nakon potpisanih suglasnosti roditelja. Svi navedeni učenici i njihovi
roditelji biti će pozvani na roditeljski sastanak tijekom kojeg će se dodatno razjasniti sva pravila
sudjelovanja učenika u Erasmus+ programu te potpisati potrebne suglasnosti.
Popis odabranih učenika sedmih i osmih:
L.S, K.K, E.Č, P.Ž, S.C, N.V, L.T, P.B, Š.K, Š.P, A.K, I.I, B.V, N.Š, E.Š, I.P, I.B, T.S, R.Đ, D.H, L.B, D.Š, R.T
Anđelko Bošnjak, ravnatelj
Javni poziv učenicima sedmih i osmih razreda Osnovne škole Novi Marof za
sudjelovanje u Erasmus+ programu škole (Erasmus+ akreditacija u području odgoja i općeg obrazovanja)
Osnovnoj školi Novi Marof odobren Erasmus+ projekt akreditacija u području
odgoja i općeg obrazovanja koji je financiran od strane Europske unije. Projektni
partneri za međunarodne mobilnosti su škole iz Francuske i Španjolske. Projektne
aktivnosti odvijati će se u šk. 2025./2026./2027. Za sudjelovanje u projektima
Erasmus+ odabrano će biti 23 učenika sedmog i osmog razreda (18 učenika sedmih i
pet osmih razreda s time da omjer osmih razreda može varirati ovisno o iskazanom
interesu učenika sedmih razreda) prema zadanim kriterijima te minimalnom omjeru
dječaka i djevojčica ili obrnuto (60:40) ovisno o iskazanom interesu dječaka i
djevojčica. Projektni Erasmus+ tim učenika OŠNM nadopunit će se s 23 novih učenika
sudionika (sedmih i osmih razreda) koji će biti uključeni u međunarodne mobilnosti
financirane iz fondova Europske Unije. 15 odabranih učenika putuje na mobilnosti šk.
2025./2026., 8 učenika na planirane mobilnosti tijekom šk. 2026./2027. s obzirom da
Erasmus+ program traje i šk. 2026./2027 za učenike s odobrenim sredstvima Europske
Unije.
Projektni tim upućuje javni poziv za sudjelovanjem u Erasmus+ projektima na temelju zadanih
kriterija projektnog tima. Javni poziv učenicima upućuje se oglasnom knjigom u školi, putem Web
stranice škole te Team virtualnih razreda učenicima sedmih i osamih razreda. Učenici će biti odabrani
između grupe učenika koji iskažu interes za sudjelovanjem (prema najboljim rezultatima navedenih
kriterija). Svi zainteresirani učenici škole sedmih i osmih razreda se mogu prijaviti za sudjelovanjem s
obzirom da će se kriteriji sniziti u slučaju slabijeg interesa učenika pod kriterijem 1. (u kriterijima za
bodovanje)
Svi zainteresirani učenici svoj interes za sudjelovanjem mogu iskazati na sljedeća dva načina:
a) Ispunjavanjem Erasmus+ online obrasca objavljenim unutar virtualnih razrednih timova
sedmih i osmih razreda.
Poveznica na obrazac za prijavu:
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=FvJamzTGgEurAgyaPQKQkTr0z0O6DedMpND2Q-vmsSBURDc2NkNKTFc2WFlMVVdGRUk4T0IwNUZEUC4u
b) ispunjavanjem izjave koja se nalazi u prilogu objave javnog poziv. Navedeni ispunjeni
dokument skenirani možete poslati na email škole os.novimarof@skole.hr ili ga učenici
osobno mogu predati u tajništvo škole.
Javni poziv završava 25.10.2025. Nakon navedenog roka oformiti će se projektni timovi učenika s
najboljim rezultatima prema zadanim kriterijima između prijavljenih učenika.
Projekti su vezani uz poboljšanje digitalnih kompetencija učenika i održivog razvoja te će
se dodatno bodovati samo aktivnosti i postignuća učenika u području znanja.
Pri odabiru učenika projektni tim vodit će se sljedećim kriterijima bodovanja:
1. Opći uspjeh iz šestog razreda šk. 2024./2025. //za učenike sedmog razreda
Opći uspjeh iz sedmog razreda šk. 2024./2025. //za učenike osmog razreda
2. Uzorno vladanje //kriterij mora biti zadovoljen
3. Nije sudjelovao u Erasmus+ međunarodnoj mobilnosti OŠ Novi Marof u drugoj
državi //kriterij mora biti zadovoljen.
Učenici će biti rangirani prema općem uspjehu na kraju šestog odnosno sedmog
razreda, no moraju zadovoljiti kriterije 2 i 3 (u rangiranju sudjeluju samo učenici koji
se prijave na javni poziv)
Ako će biti više izjednačenih kandidata za sudjelovanju u projektu iz točke 1./2./3.
bodovanje će se vršiti dodatno prema sljedećem.
4. Dodatno će se bodovati dosadašnji uspjesi učenika na županijskim i državnim
natjecanjima, sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima škole tijekom šk.
2024./2025. i 1. polugodištu 2025./2026. te dosadašnje sudjelovanje u dosad
provedenim eTwinning projektima škole:
a. Jedno ili više školskih natjecanja (osvojena prva dva mjesta) iz znanstvenog
područja – 5 bodova //a ili b ili c uzimajući u obzir najveći postignuti rezultat
b. Jedno ili više županijskih natjecanja (osvojena prva tri mjesta) iz područja znanja
– 10 bodova //a ili b ili c uzimajući u obzir najveći postignuti rezultat
c. Jedno ili više državnih natjecanja iz područja znanja –20 bodova // a ili b ili c
uzimajući u obzir najveći postignuti rezultat.
d. Jedna ili više izvannastavnih aktivnosti u školi tijekom šk. 2024./2025., 1.
polugodište šk. 2025./2026. – 10 bodova.
e. Sudjelovanje u eTwinning projektima škole – 10 bodova.
5. U slučaju istog broja bodova učenika, između tih učenika odlučit će se na temelju
motivacijskog pisma koje će isto rangirani učenici pisati na engleskom
jeziku. Motivacijska pisma učenika vrednovat će tročlano povjerenstvo koje je imenovala
Škola.
Osim navedenog obavezan uvjet za sudjelovanje je prihvaćanje svega navedenog:
a) Upoznat/a sam s time da projektne aktivnosti traju tijekom šk.n2025./2026./2027., te
da ću sudjelovati i po potrebi ostajati u školi na izvannastavnoj školskoj Erasmus+
aktivnosti te se priključiti projektnim virtualnim aktivnostima u međunarodnom okruženju
u sklopu izvannastavne aktivnosti, te sam spreman posvetiti se radu na projektu kod
kuće i školi kako bi sudjelovao/la u realizaciji projektnih aktivnosti za vrijeme trajanja
njihovog osnovnoškolskog obrazovanja.
b) Također, upoznat/a sam s činjenicom da projekt uključuje i kratkotrajnu razmjenu
skupina učenika te se slažem s mogućnošću da otputujem u inozemstvo na 5-8 dana.
c) Nadalje, ovime potvrđujem da sam SPREMAN/NA da moja obitelj i ja
ugostimo u svojoj kući jedno dijete iz drugih zemalja u svoju kuću na 5-7 dana
tijekom šk. 2025./2026./2027. kada će Hrvatska biti domaćin Erasmus+
kratkotrajne razmjene skupina učenika iz zemalja EU koje su uključene s OŠ
Novi Marof u međunarodne aktivnosti.
Napomena: Ako se niste prijavili preko foorms obrasca (digitalnim putem), možete preuzeti obrazac prijave na poveznici ispod obavijesti i predati popunjeni obrazac u Tajništvo Škole.
Poveznica na prijavnicu: PREUZMI
Ravnatelj škole: Anđelko Bošnjak
Koordinator projekata: Josip Beštek
Poveznica na službeni dokument:
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama- PREUZMI
ravnatelj Anđelko Bošnjak
CIVZ brosura-2025.pdf
Odluka o upotrebi mobitela i ostale informaticke opreme u Osnovnoj skoli Novi Marof.pdf
Prijavnica za sudjelovanje u Erasmus+ programu OSNM.pdf
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u skolskim ustanovama.pdf Izvanučionička nastava u sklopu CDŠ-a - 4. R - Lidija Vukalović
Autor: Valentina Šafran, 3. 5. 2024.
Učenici 4. r. OŠ Novi Marof, PŠ Remetinec, 25. travnja 2024. god. realizirali su sa svojom učiteljicom Lidijom Vukalović izvanučioničku nastavu u Ludbreg u sklopu svojega programa Projektne grupe izvannastavnih aktivnosti (B1) kao jednog od četiri programa Eksperimentalnog programa osnovne škole kao cjelodnevne škole. https://www.skole.hr/izvanucionicka-nastava-u-sklopu-projekta-cjelodnevne-skole/.jpg)
U ludbreškoj Župnoj crkvi Presvetog Trojstva u kojoj se čuva Relikvija Predragocjene Krvi Kristove srdačnu dobrodošlicu zaželio im je župnik in solidum vlč. Petar Mlakar koji im je postao duhovni i turistički vodič kroz Ludbreg. Pokazao im je Relikviju Predragocjene Krvi Kristove i ispričao im događaj euharistijskog čuda koje se dogodilo 1411. god. kad je svećenik posumnjao u istinitost riječi Pretvorbe "Ovo je tijelo moje" i "Ovo je moja krv...." i u kaležu je nakon lomljenja hostije na tri dijela potekla prava krv. Zaprepašten i silno preplašen, svećenik je brzo završio Svetu misu. Tekućinu iz kaleža pospremio je u staklenu posudicu, sakrio, i o događaju šutio do kraja života. Tek na samrti javno je priznao što se dogodilo i ampulu s tekućinom predao na čuvanje svojoj subraći svećenicima u župnoj crkvi Presvetog Trojstva. Vlč. Mlakar napomenuo je kako nema pisanih dokumenata, a predaja govori da se godinu dana nakon posvete župne crkve u kapelici dvorca Batthyany 1411. god. dogodilo euharistijsko čudo. No, pretpostavlja se da se euharistijsko čudo dogodilo u crkvi Presvetoga Trojstva, a ne u kapeli Sv. Križa u dvorcu Batthyany. Nakon osobnog svjedočanstva o svećeničkom pozivu i zajedničke molitve Litanija Krvi Kristove župnik vlč. Mlakar istaknuo je i važnost osobne spontane molitve Gospodinu i pozvao da se svatko u tišini sa svojim zahvalama i potrebama obrati Gospodinu. Obilazeći oko glavnog oltara učenici su razgledali freske Mirka Račkog koji se rodio u Novom Marofu nakon čega su kupili nabožne predmete koje im je blagoslovio župnik vlč. Mlakar te su se uputili u daljnje razgledavanje ludbreških znamenitosti.
Na glavnom gradskom Trgu Presvetog Trojstva u sklopu mozaika čitali su na metalnim pločicama nazive gradova i udaljenosti tih gradova od Ludbrega temeljem kojih je Ludbreg dobio naziv „Centar svijeta“. Na središnjem gradskom trgu vlč. Mlakar pokazao im je i spomenik i pločicu hrvatske atletičarke, Ludbrežanke Sare Kolak koja se natječe u bacanju koplja. Na pločici je duljina 68,43 m, Sarinog osobnog rekorda i novog hrvatskog rekorda i duljina 66,18 m koja je Sari donijela olimpijsko zlato u Riju de Janeiru 2016. god. Uz Trg Sv. Trojstva župnik vlč. Mlakar učenicima je skrenuo pozornost na uređeni kompleks arheološkog
U Svetištu Predragocjene Krvi Kristove župnik vlč. Mlakar ispričao je učenicima kako je Svetište Predragocjene Krvi Kristove nastalo temeljem zavjeta Hrvatskoga sabora iz 1739. godine, a izgradnja je dovršena 1996. godine. Objasnio je učenicima da je cijelim krajem 1739. god. vladala strašna epidemija kuge te je na zasjedanju Hrvatskog sabora u Varaždinu 1739. donijeta odluka o izgradnji kapele u Ludbregu ako Bog zaustavi epidemiju kuge u Moslavini i Slavoniji. Izabran je Ludbreg jer se u njemu dogodilo euharistijsko čudo 1411. god. i u njemu se čuva Relikvija Presvete Krvi Kristove. Kuga je prestala, ali zavjet nije odmah ispunjen.
Gradnja Svetišta započela je 1993., a dovršena je 1996. god. te je tako ispunjen zavjet Hrvatskoga sabora u građevinskom smislu. Župnik vlč. Mlakar objasnio je učenicima što je zavjet i skrenuo im pozornost na mozaik na zabatu kapele pod nazivom Uskrsnuće Isusovo rad akademskog slikara Gorana Petrača iz Ludbrega koji je izradio i slike Križnog puta u mozaiku koristeći venecijansko murano staklo.
Slikar Marijan Jakubin naslikao je 2005. godine u zavjetnoj kapeli veliku fresku s motivom Posljednje večere na kojoj su prikazani hrvatski sveci i blaženici koje su učenici prepoznavali i imenovali s župnikom vlč. Mlakarom i razrednom učiteljicom, a nalaze se u zajedništvu u Vječnosti s Gospodinom. Župnik vlč. Mlakar istaknuo je i napomenuo djeci da i mi živeći na Zemlji trebamo težiti zajedništvu s Gospodinom u Vječnosti po uzoru na blaženike i svece.
Svetište Predragocjene Krvi Kristove u Ludbregu u Varaždinskog biskupiji jedino je euharistijsko svetište u Hrvatskoj, a ujedno je jedno od najvećih i najstarijih euharistijskih svetišta u Europi. Vjernici ovamo dolaze u velikom broju šest stoljeća.
U ludbreško proštenište hodočasti se tijekom čitave godine, a velika proštenja u čast Svete Krvi Isusove održavaju se četiri dana uoči prve nedjelje mjeseca rujna, kada se okupi i do 80.000 hodočasnika među kojima su i zastupnici Hrvatskoga sabora s Premijerom. Nakon razgledavanja Svetišta zajedno su se pomolili. Župnik vlč. Mlakar izgovorio je blagoslov kojim je sve blagoslovio Gospodin. Učenici su zahvalili župniku vlč. Mlakaru i pozdravili se s njim.
Sudjelovali su u Matematičko-informatičkom području, u modulu Roboti i opseg koji je namijenjen za dob od 10 do 12 godina u trajanju od 4 puna sata s ciljem razvijanja vještina u području matematike, geometrije i programiranja. Nakon dogovorenog datuma Newton učiteljica poslala je razrednoj učiteljici zadatke kojima su se učenici pripremili za rad u Newton sobi. Uoči odlaska u Lori u svojoj školi procjenjivali su, mjerili i izračunavali opsege geometrijskih likova i opsege likova nepravilnog oblika. Objašnjavali su strategije određivanja opsega oblika i odredili jedinice opsega.
Ispred LORI centra učenicima i njihovoj učiteljici srdačnu dobrodošlicu zaželjela je Newton učiteljica Lidija Pokos, zamolila ih da se preobuju u papuče i uvela ih u Newton sobu. Učenici su bili iznenađeni uređenjem Newton sobe, obukli su bijele kute i podijelili se u parove prema svojem osobnom izboru. Na stolovima su bili pripremljeni roboti i kutije s različitim priborom za mjerenje opsega: geometrijski pribor, krojački i zidarski metar, konopac i kalkulator. U 1. aktivnosti učenici su trebali odrediti duljinu jedne rotacije kotača robota bez uključivanja robota, a nakon toga Newton učiteljica pokazala je učenicima kako programirati robota za jednu rotaciju, zatim za tri rotacije i 5,4 rotacija. U 2. aktivnosti pod nazivom Sigurna udaljenost učenici su trebali programirati robot na određeni broj rotacija tako da se robot približi na najmanju udaljenost do lego čovječuljka, a da ga ne sruši. U 3. aktivnosti, na podu Newton sobe učenici su trebali od izolir trake napraviti lik „ne manji od 3 stranice, a ne veći od 5 stranica“, izmjeriti mu stranice, izračunati mu opseg i programirati robot da jednim kotačem ide uz stranicu lika te su sami morali odrediti broj rotacija i kut zakretanja.
Nakon svake aktivnosti učenici su odlazili u Amfiteatar gdje su iznosili strategije mjerenja, izračunavanja i programiranja. Tijekom iznošenja strategija bilo je uočljivo da su učenici bili izrazito motivirani u suradničkom učenju u paru, a prepreke u svakoj aktivnosti bile su im izazovne jer je zadani cilj svake aktivnosti bio visoko motivirajući.
Puni dojmova odlučili su doći u Lori u 7. razredu na modul Fizike Istražujemo energiju i Modul simulacije leta.
Izvanučioničku nastavu u sklopu Projektne grupe završili su ručkom u obližnjem hotelu Amalia.
RASPORED ZVONA
šk. god. 2025./2026.
NOVO

NOVO
NIŽI RAZREDI
1. 8:00 do 8:45
DORUČAK (10 minuta)
2. 8.55 - 9.40
3. 9.45 - 10.30
REKREACIJSKA PAUZA- 10 MIN
4. 10:40 - 11:25
RUČAK = 20 minuta
5. 11:45 - 12:30
6. 12.35 - 13.20
7. 13.25 - 14. 10
______________
VIŠI RAZREDI
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
DORUČAK = 10 MINUTA
3. 9:45 - 10:30
REKREACIJSKA PAUZA- 10 MIN
4. 10:40 - 11.25
5. 11.30 - 12.15
RUČAK = 20 minuta
6. 12.35 - 13.20
7. 13:25 - 14.10
8. 14.15 - 15.00
Dragi učenici i roditelji učenika osmog razreda!
U privitku se nalaze poveznice na informacije uz upis u prvi razred srednje škole:
Viber info-kanala za kandidate i roditelje/skrbnike. Podatke za priključivanje info-kanalu možete pronaći na https://srednje.e-upisi.hr
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2025./2026.
Brošura " ODABERI SVOJU šKOLU"
Elementi i kriteriji upisa.docx
Preporuke 2025. - Varazdinska zupanija.pdf
Preporuke 2025.pdf
Jedinstveni-popis-zdravstvenih-zahtjeva-potrebnih-za-upis-u-strukovne-kurikule-u-I-razred-srednje-skole-2025 (1).pdf
Pravilnik - kriteriji izmjene novi.docx
Dopis deficitarna HZZ - OS.pdf
ZAKONI
I PRAVILNICI
Pravilnik o sluzbenim putovanjima OS Novi Marof.pdf
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUCAJU SEKSUALNOG NASILJA.docx
Pravilnik o nacinima, postupcima i elementima vrednovanja ucenika u osnovnoj i srednnjoj skoli.pdf
Zastita osobnih podataka.pdf
Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoskih mjera NN br 94 2015.pdf
Pravilnik o nacinu postupanja odgojno-obrazovnih radnika skolskih ustanova u poduzimanju mjera zastite prava ucenika te prijave svakog krsenja tih prava nadleznim tijelima.pdf
Poslovnik o radu kolegijalnih tijela 2021..pdf
Procedura blagajnickog poslovanja 2021.pdf
Pravilnik o radu Osnovme skole Novi Marof.pdf
Pravilnik o upravljanju dokumentarnim i arhivskim gradivom 2021..pdf
| Dnevni tisak |
| Obrazovanje |
| Ustanove |



