OŠNM Erasmus+ rezultati javnog poziva na temelju postavljenih kriterija
Na temelju javnog poziva za sudjelovanjem u Erasmus+ programu škole
završenog s danom 25.10.2025. (Erasmus+ akreditacija u području odgoja i
općeg obrazovanja) objavljujemo listu pozvanih učenika da sudjeluju u
Erasmus+ programu Osnovne škole Novi Marof u šk. 2025./2026. za učenike
osmih razreda i šk. 2025./2026./2027. za učenike sedmih razreda. Učenici postaju
sudionici Erasmus+ programa nakon potpisanih suglasnosti roditelja. Svi navedeni učenici i njihovi
roditelji biti će pozvani na roditeljski sastanak tijekom kojeg će se dodatno razjasniti sva pravila
sudjelovanja učenika u Erasmus+ programu te potpisati potrebne suglasnosti.
Popis odabranih učenika sedmih i osmih:
L.S, K.K, E.Č, P.Ž, S.C, N.V, L.T, P.B, Š.K, Š.P, A.K, I.I, B.V, N.Š, E.Š, I.P, I.B, T.S, R.Đ, D.H, L.B, D.Š, R.T
Anđelko Bošnjak, ravnatelj
Javni poziv učenicima sedmih i osmih razreda Osnovne škole Novi Marof za
sudjelovanje u Erasmus+ programu škole (Erasmus+ akreditacija u području odgoja i općeg obrazovanja)
Osnovnoj školi Novi Marof odobren Erasmus+ projekt akreditacija u području
odgoja i općeg obrazovanja koji je financiran od strane Europske unije. Projektni
partneri za međunarodne mobilnosti su škole iz Francuske i Španjolske. Projektne
aktivnosti odvijati će se u šk. 2025./2026./2027. Za sudjelovanje u projektima
Erasmus+ odabrano će biti 23 učenika sedmog i osmog razreda (18 učenika sedmih i
pet osmih razreda s time da omjer osmih razreda može varirati ovisno o iskazanom
interesu učenika sedmih razreda) prema zadanim kriterijima te minimalnom omjeru
dječaka i djevojčica ili obrnuto (60:40) ovisno o iskazanom interesu dječaka i
djevojčica. Projektni Erasmus+ tim učenika OŠNM nadopunit će se s 23 novih učenika
sudionika (sedmih i osmih razreda) koji će biti uključeni u međunarodne mobilnosti
financirane iz fondova Europske Unije. 15 odabranih učenika putuje na mobilnosti šk.
2025./2026., 8 učenika na planirane mobilnosti tijekom šk. 2026./2027. s obzirom da
Erasmus+ program traje i šk. 2026./2027 za učenike s odobrenim sredstvima Europske
Unije.
Projektni tim upućuje javni poziv za sudjelovanjem u Erasmus+ projektima na temelju zadanih
kriterija projektnog tima. Javni poziv učenicima upućuje se oglasnom knjigom u školi, putem Web
stranice škole te Team virtualnih razreda učenicima sedmih i osamih razreda. Učenici će biti odabrani
između grupe učenika koji iskažu interes za sudjelovanjem (prema najboljim rezultatima navedenih
kriterija). Svi zainteresirani učenici škole sedmih i osmih razreda se mogu prijaviti za sudjelovanjem s
obzirom da će se kriteriji sniziti u slučaju slabijeg interesa učenika pod kriterijem 1. (u kriterijima za
bodovanje)
Svi zainteresirani učenici svoj interes za sudjelovanjem mogu iskazati na sljedeća dva načina:
a) Ispunjavanjem Erasmus+ online obrasca objavljenim unutar virtualnih razrednih timova
sedmih i osmih razreda.
Poveznica na obrazac za prijavu:
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=FvJamzTGgEurAgyaPQKQkTr0z0O6DedMpND2Q-vmsSBURDc2NkNKTFc2WFlMVVdGRUk4T0IwNUZEUC4u
b) ispunjavanjem izjave koja se nalazi u prilogu objave javnog poziv. Navedeni ispunjeni
dokument skenirani možete poslati na email škole os.novimarof@skole.hr ili ga učenici
osobno mogu predati u tajništvo škole.
Javni poziv završava 25.10.2025. Nakon navedenog roka oformiti će se projektni timovi učenika s
najboljim rezultatima prema zadanim kriterijima između prijavljenih učenika.
Projekti su vezani uz poboljšanje digitalnih kompetencija učenika i održivog razvoja te će
se dodatno bodovati samo aktivnosti i postignuća učenika u području znanja.
Pri odabiru učenika projektni tim vodit će se sljedećim kriterijima bodovanja:
1. Opći uspjeh iz šestog razreda šk. 2024./2025. //za učenike sedmog razreda
Opći uspjeh iz sedmog razreda šk. 2024./2025. //za učenike osmog razreda
2. Uzorno vladanje //kriterij mora biti zadovoljen
3. Nije sudjelovao u Erasmus+ međunarodnoj mobilnosti OŠ Novi Marof u drugoj
državi //kriterij mora biti zadovoljen.
Učenici će biti rangirani prema općem uspjehu na kraju šestog odnosno sedmog
razreda, no moraju zadovoljiti kriterije 2 i 3 (u rangiranju sudjeluju samo učenici koji
se prijave na javni poziv)
Ako će biti više izjednačenih kandidata za sudjelovanju u projektu iz točke 1./2./3.
bodovanje će se vršiti dodatno prema sljedećem.
4. Dodatno će se bodovati dosadašnji uspjesi učenika na županijskim i državnim
natjecanjima, sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima škole tijekom šk.
2024./2025. i 1. polugodištu 2025./2026. te dosadašnje sudjelovanje u dosad
provedenim eTwinning projektima škole:
a. Jedno ili više školskih natjecanja (osvojena prva dva mjesta) iz znanstvenog
područja – 5 bodova //a ili b ili c uzimajući u obzir najveći postignuti rezultat
b. Jedno ili više županijskih natjecanja (osvojena prva tri mjesta) iz područja znanja
– 10 bodova //a ili b ili c uzimajući u obzir najveći postignuti rezultat
c. Jedno ili više državnih natjecanja iz područja znanja –20 bodova // a ili b ili c
uzimajući u obzir najveći postignuti rezultat.
d. Jedna ili više izvannastavnih aktivnosti u školi tijekom šk. 2024./2025., 1.
polugodište šk. 2025./2026. – 10 bodova.
e. Sudjelovanje u eTwinning projektima škole – 10 bodova.
5. U slučaju istog broja bodova učenika, između tih učenika odlučit će se na temelju
motivacijskog pisma koje će isto rangirani učenici pisati na engleskom
jeziku. Motivacijska pisma učenika vrednovat će tročlano povjerenstvo koje je imenovala
Škola.
Osim navedenog obavezan uvjet za sudjelovanje je prihvaćanje svega navedenog:
a) Upoznat/a sam s time da projektne aktivnosti traju tijekom šk.n2025./2026./2027., te
da ću sudjelovati i po potrebi ostajati u školi na izvannastavnoj školskoj Erasmus+
aktivnosti te se priključiti projektnim virtualnim aktivnostima u međunarodnom okruženju
u sklopu izvannastavne aktivnosti, te sam spreman posvetiti se radu na projektu kod
kuće i školi kako bi sudjelovao/la u realizaciji projektnih aktivnosti za vrijeme trajanja
njihovog osnovnoškolskog obrazovanja.
b) Također, upoznat/a sam s činjenicom da projekt uključuje i kratkotrajnu razmjenu
skupina učenika te se slažem s mogućnošću da otputujem u inozemstvo na 5-8 dana.
c) Nadalje, ovime potvrđujem da sam SPREMAN/NA da moja obitelj i ja
ugostimo u svojoj kući jedno dijete iz drugih zemalja u svoju kuću na 5-7 dana
tijekom šk. 2025./2026./2027. kada će Hrvatska biti domaćin Erasmus+
kratkotrajne razmjene skupina učenika iz zemalja EU koje su uključene s OŠ
Novi Marof u međunarodne aktivnosti.
Napomena: Ako se niste prijavili preko foorms obrasca (digitalnim putem), možete preuzeti obrazac prijave na poveznici ispod obavijesti i predati popunjeni obrazac u Tajništvo Škole.
Poveznica na prijavnicu: PREUZMI
Ravnatelj škole: Anđelko Bošnjak
Koordinator projekata: Josip Beštek
Poveznica na službeni dokument:
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama- PREUZMI
ravnatelj Anđelko Bošnjak
CIVZ brosura-2025.pdf
Odluka o upotrebi mobitela i ostale informaticke opreme u Osnovnoj skoli Novi Marof.pdf
Prijavnica za sudjelovanje u Erasmus+ programu OSNM.pdf
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u skolskim ustanovama.pdf 10. jubilarna Smotra dječjeg duhovnog stvaralaštva "Stjepan Kranjčić"
Autor: Ivana Keretić, 15. 6. 2021.
Učenik 7. c razreda MARKO KRBOT u ovoj je izazovnoj nastavnoj godini osvojio 1. mjesto u kategoriji proze literarnim radom Život je lijep. Antonio Čamić, učenik 5. e razreda osvojio je 1. mjesto u literarnoj kategoriji natječaja "Josip Pupačić i ja" 2021.


Antonio Čamić, Kiša od proljeća
Raširenih ruku otvorio se oblak
i pčele pustio da piju sokove s grana,
u prozirnoj vodi potoka gledaju se stabla
dok u blizini trči razigrani mrav.
Nebo od cvijeća,
reci da si cvijet,
reci da si vlastiti,
mirisni obraz polja,
istinit kao kiša od proljeća.
Marko Krbot, 7. c Život je lijep
- Nagrada u kategoriji Proza na 10. Susretu hrvatskog dječjega duhovnoga stvaralaštva „Stjepan Kranjčić“ Križevci
U vrijeme kad sam rođen moja obitelj bila je zaokupljena Pustolovinama galeba Marka – popularnom dječjom slikovnicom, pa se dolaskom prinove u obitelj podrazumijevalo da ću se zvati Marko. Obožavani Marko iz slikovnice postao je obožavana, mažena i pažena beba (neki bi rekli i razmažena). U općem divljenju zvali su me čudom od djeteta jer sam od sve svoje braće prvi progovorio, prohodao, prospavao cijelu noć i vozio bicikl bez pomoćnih kotača.
Sve se promijenilo jednog ranojesenskog dana te 2014. godine. Krenuo sam u prvi razred. Za mene itekako drukčiji dan od ostalih u kojem promjenama nije bilo kraja. Postao sam stariji brat! Taj događaj posve je promijenio moj položaj u obitelji. Svi su dolazili diviti se novom članu naše obitelji, a ja sam postao nebitan. Mama se trudila i uključivala me u brigu o bebi, a tata je nas starije dečke vodio na izlete i učio nas igrati nogomet. Meni ta beba uopće nije bila zanimljiva: crvena, zgužvana, samo spava i jede ili se dere. Nisam je htio ni gledati, a kamoli voziti u kolicima. Došlo je proljeće, moj mali brat počeo je duže biti budan, smješkati mi se, znatiželjno me gledati i oponašati moje grimase. I uopće više nije bio ni crven ni zgužvan. Odlučio sam mu pružiti priliku. Mogu reći da smo se dobro skompali. Sljedeće godine dobili smo i sestricu. Jako smo joj se veselili, bili smo spremni za njezin dolazak i nitko nije bio ljubomoran. Naša stara dječja kolica ubrzo smo morali zamijeniti novima koliko smo je izvodili u šetnju. Mislim da smo bili pravi pomagači roditeljima. Tu godinu pamtit ću po njoj - svojoj prvoj simpatiji. Sjedila je dvije klupe ispred mene, a njena svilena, zlatna kosa odvlačila mi je pažnju od brojki i slova. Mislim da sam tada dobio i svoju prvu jedinicu. Glava mi je bila u oblacima i imao sam energije napretek. Bio je to dobar osjećaj.
Zakoračio sam dublje u svijet odrastanja u 4. razredu kada smo otišli u školu u prirodi na otoku Rabu. Kako za mene tako i za sve moje prijatelje bio je to prvi višednevni izlet bez roditelja. Prskao sam svoju zlatokosu čim bi stala uz rub mora, posipavao je pijeskom i, kao slučajno, srušio joj pješčanu kulu. Navečer, u vrijeme kao stvoreno za glazbu i ples, mislio sam staviti točku na i (kako to naši roditelji slikovito vole reći) cjelokupnoj atmosferi i pozvati je na ples. Cijelu je večer plesala s Tomom iz zadnje klupe! Mislio sam da mi je Tomo prijatelj! Još jedna životna lekcija naučila me da budem oprezan s djevojčicama.
Ah, 5. razred! Zar je već i to stiglo? Očigledno vrijeme brzo leti. Novi učitelji. Nova razrednica. Novi predmeti. Puno posla i očekivanja što od učitelja, što od roditelja. Veselilo me otkrivanje povijesti, osjećao sam se kao arheolog pred nepoznatim otkrićem, geografske širine otkrile su mi koliko je zapravo svijet velik i privlačan. Moje duge noge, o koje sam se često spoticao, dobile su novu svrhu jer su trčale takvom brzinom da smo u ekipnom natjecanju iz atletike na državnom prvenstvu zauzeli prvo mjesto, čime sam si osigurao dodatna tri boda prilikom upisa u srednju školu. Osjećaj je bio fantastičan. Potaknut ostvarenim uspjehom, počeo sam trenirati rukomet zajedno sa starijim bratom Lukom. Luka kaže da su rukometaši popularni među djevojkama jer imaju dobre mišiće. Još ponekad bacim oko na prednju klupu gdje sjedi zlatokosa, možda mi strategija sa sportom pomogne. Sport me učvrstio u spoznaji da se napor i trud isplate, osjećaj pobjede kao da ti daje jača krila za još veće izazove, a stekao sam i nove prijatelje istih interesa kao što su i moji. I kad se činilo da život ne može biti bolji, ove godine šokirao nas je novi koronavirus. Promijenio nam je svakodnevicu, način školovanja i druženja, ponašanje prema starijim ukućanima i susjedima. Više sam kod kuće nego u školi. Sport je postao opasna aktivnost na kojoj možeš pokupiti virus i zaraziti ukućane. Maskama prekrivamo lice tako da niti osmijeh ne mogu podijeliti s prijateljima. Ili s prijateljicama. Budimo odgovorni, budimo odgovorni – vrišti s plakata, televizije, s radija.
Izgleda da smo preko noći odrasli - postali smo odgovorniji za svoje zdravlje, ali i zdravlje zajednice. O nama svima ovisi koliko će epidemija trajati i kako će završiti. Što donosi sutra? Teško je planirati za sutra, a kamoli dugoročno. Vjerujem da će dolaskom proljeća svanuti neka ljepša jutra, da ću se naći s prijateljima na haklu u parku, da će moja škola opet imati širom otvorena vrata i da ću izdaleka opet gledati njen široki osmijeh jer – život je ipak lijep, zar ne?
Mentorica učenicima je Sunčica Križan-Kadi, prof.
RASPORED ZVONA
šk. god. 2025./2026.
NOVO

NOVO
NIŽI RAZREDI
1. 8:00 do 8:45
DORUČAK (10 minuta)
2. 8.55 - 9.40
3. 9.45 - 10.30
REKREACIJSKA PAUZA- 10 MIN
4. 10:40 - 11:25
RUČAK = 20 minuta
5. 11:45 - 12:30
6. 12.35 - 13.20
7. 13.25 - 14. 10
______________
VIŠI RAZREDI
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
DORUČAK = 10 MINUTA
3. 9:45 - 10:30
REKREACIJSKA PAUZA- 10 MIN
4. 10:40 - 11.25
5. 11.30 - 12.15
RUČAK = 20 minuta
6. 12.35 - 13.20
7. 13:25 - 14.10
8. 14.15 - 15.00
Dragi učenici i roditelji učenika osmog razreda!
U privitku se nalaze poveznice na informacije uz upis u prvi razred srednje škole:
Viber info-kanala za kandidate i roditelje/skrbnike. Podatke za priključivanje info-kanalu možete pronaći na https://srednje.e-upisi.hr
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2025./2026.
Brošura " ODABERI SVOJU šKOLU"
Elementi i kriteriji upisa.docx
Preporuke 2025. - Varazdinska zupanija.pdf
Preporuke 2025.pdf
Jedinstveni-popis-zdravstvenih-zahtjeva-potrebnih-za-upis-u-strukovne-kurikule-u-I-razred-srednje-skole-2025 (1).pdf
Pravilnik - kriteriji izmjene novi.docx
Dopis deficitarna HZZ - OS.pdf
ZAKONI
I PRAVILNICI
Pravilnik o sluzbenim putovanjima OS Novi Marof.pdf
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUCAJU SEKSUALNOG NASILJA.docx
Pravilnik o nacinima, postupcima i elementima vrednovanja ucenika u osnovnoj i srednnjoj skoli.pdf
Zastita osobnih podataka.pdf
Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoskih mjera NN br 94 2015.pdf
Pravilnik o nacinu postupanja odgojno-obrazovnih radnika skolskih ustanova u poduzimanju mjera zastite prava ucenika te prijave svakog krsenja tih prava nadleznim tijelima.pdf
Poslovnik o radu kolegijalnih tijela 2021..pdf
Procedura blagajnickog poslovanja 2021.pdf
Pravilnik o radu Osnovme skole Novi Marof.pdf
Pravilnik o upravljanju dokumentarnim i arhivskim gradivom 2021..pdf
| Dnevni tisak |
| Obrazovanje |
| Ustanove |



