OŠNM Erasmus+ rezultati javnog poziva na temelju postavljenih kriterija
Na temelju javnog poziva za sudjelovanjem u Erasmus+ programu škole
završenog s danom 25.10.2025. (Erasmus+ akreditacija u području odgoja i
općeg obrazovanja) objavljujemo listu pozvanih učenika da sudjeluju u
Erasmus+ programu Osnovne škole Novi Marof u šk. 2025./2026. za učenike
osmih razreda i šk. 2025./2026./2027. za učenike sedmih razreda. Učenici postaju
sudionici Erasmus+ programa nakon potpisanih suglasnosti roditelja. Svi navedeni učenici i njihovi
roditelji biti će pozvani na roditeljski sastanak tijekom kojeg će se dodatno razjasniti sva pravila
sudjelovanja učenika u Erasmus+ programu te potpisati potrebne suglasnosti.
Popis odabranih učenika sedmih i osmih:
L.S, K.K, E.Č, P.Ž, S.C, N.V, L.T, P.B, Š.K, Š.P, A.K, I.I, B.V, N.Š, E.Š, I.P, I.B, T.S, R.Đ, D.H, L.B, D.Š, R.T
Anđelko Bošnjak, ravnatelj
Javni poziv učenicima sedmih i osmih razreda Osnovne škole Novi Marof za
sudjelovanje u Erasmus+ programu škole (Erasmus+ akreditacija u području odgoja i općeg obrazovanja)
Osnovnoj školi Novi Marof odobren Erasmus+ projekt akreditacija u području
odgoja i općeg obrazovanja koji je financiran od strane Europske unije. Projektni
partneri za međunarodne mobilnosti su škole iz Francuske i Španjolske. Projektne
aktivnosti odvijati će se u šk. 2025./2026./2027. Za sudjelovanje u projektima
Erasmus+ odabrano će biti 23 učenika sedmog i osmog razreda (18 učenika sedmih i
pet osmih razreda s time da omjer osmih razreda može varirati ovisno o iskazanom
interesu učenika sedmih razreda) prema zadanim kriterijima te minimalnom omjeru
dječaka i djevojčica ili obrnuto (60:40) ovisno o iskazanom interesu dječaka i
djevojčica. Projektni Erasmus+ tim učenika OŠNM nadopunit će se s 23 novih učenika
sudionika (sedmih i osmih razreda) koji će biti uključeni u međunarodne mobilnosti
financirane iz fondova Europske Unije. 15 odabranih učenika putuje na mobilnosti šk.
2025./2026., 8 učenika na planirane mobilnosti tijekom šk. 2026./2027. s obzirom da
Erasmus+ program traje i šk. 2026./2027 za učenike s odobrenim sredstvima Europske
Unije.
Projektni tim upućuje javni poziv za sudjelovanjem u Erasmus+ projektima na temelju zadanih
kriterija projektnog tima. Javni poziv učenicima upućuje se oglasnom knjigom u školi, putem Web
stranice škole te Team virtualnih razreda učenicima sedmih i osamih razreda. Učenici će biti odabrani
između grupe učenika koji iskažu interes za sudjelovanjem (prema najboljim rezultatima navedenih
kriterija). Svi zainteresirani učenici škole sedmih i osmih razreda se mogu prijaviti za sudjelovanjem s
obzirom da će se kriteriji sniziti u slučaju slabijeg interesa učenika pod kriterijem 1. (u kriterijima za
bodovanje)
Svi zainteresirani učenici svoj interes za sudjelovanjem mogu iskazati na sljedeća dva načina:
a) Ispunjavanjem Erasmus+ online obrasca objavljenim unutar virtualnih razrednih timova
sedmih i osmih razreda.
Poveznica na obrazac za prijavu:
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=FvJamzTGgEurAgyaPQKQkTr0z0O6DedMpND2Q-vmsSBURDc2NkNKTFc2WFlMVVdGRUk4T0IwNUZEUC4u
b) ispunjavanjem izjave koja se nalazi u prilogu objave javnog poziv. Navedeni ispunjeni
dokument skenirani možete poslati na email škole os.novimarof@skole.hr ili ga učenici
osobno mogu predati u tajništvo škole.
Javni poziv završava 25.10.2025. Nakon navedenog roka oformiti će se projektni timovi učenika s
najboljim rezultatima prema zadanim kriterijima između prijavljenih učenika.
Projekti su vezani uz poboljšanje digitalnih kompetencija učenika i održivog razvoja te će
se dodatno bodovati samo aktivnosti i postignuća učenika u području znanja.
Pri odabiru učenika projektni tim vodit će se sljedećim kriterijima bodovanja:
1. Opći uspjeh iz šestog razreda šk. 2024./2025. //za učenike sedmog razreda
Opći uspjeh iz sedmog razreda šk. 2024./2025. //za učenike osmog razreda
2. Uzorno vladanje //kriterij mora biti zadovoljen
3. Nije sudjelovao u Erasmus+ međunarodnoj mobilnosti OŠ Novi Marof u drugoj
državi //kriterij mora biti zadovoljen.
Učenici će biti rangirani prema općem uspjehu na kraju šestog odnosno sedmog
razreda, no moraju zadovoljiti kriterije 2 i 3 (u rangiranju sudjeluju samo učenici koji
se prijave na javni poziv)
Ako će biti više izjednačenih kandidata za sudjelovanju u projektu iz točke 1./2./3.
bodovanje će se vršiti dodatno prema sljedećem.
4. Dodatno će se bodovati dosadašnji uspjesi učenika na županijskim i državnim
natjecanjima, sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima škole tijekom šk.
2024./2025. i 1. polugodištu 2025./2026. te dosadašnje sudjelovanje u dosad
provedenim eTwinning projektima škole:
a. Jedno ili više školskih natjecanja (osvojena prva dva mjesta) iz znanstvenog
područja – 5 bodova //a ili b ili c uzimajući u obzir najveći postignuti rezultat
b. Jedno ili više županijskih natjecanja (osvojena prva tri mjesta) iz područja znanja
– 10 bodova //a ili b ili c uzimajući u obzir najveći postignuti rezultat
c. Jedno ili više državnih natjecanja iz područja znanja –20 bodova // a ili b ili c
uzimajući u obzir najveći postignuti rezultat.
d. Jedna ili više izvannastavnih aktivnosti u školi tijekom šk. 2024./2025., 1.
polugodište šk. 2025./2026. – 10 bodova.
e. Sudjelovanje u eTwinning projektima škole – 10 bodova.
5. U slučaju istog broja bodova učenika, između tih učenika odlučit će se na temelju
motivacijskog pisma koje će isto rangirani učenici pisati na engleskom
jeziku. Motivacijska pisma učenika vrednovat će tročlano povjerenstvo koje je imenovala
Škola.
Osim navedenog obavezan uvjet za sudjelovanje je prihvaćanje svega navedenog:
a) Upoznat/a sam s time da projektne aktivnosti traju tijekom šk.n2025./2026./2027., te
da ću sudjelovati i po potrebi ostajati u školi na izvannastavnoj školskoj Erasmus+
aktivnosti te se priključiti projektnim virtualnim aktivnostima u međunarodnom okruženju
u sklopu izvannastavne aktivnosti, te sam spreman posvetiti se radu na projektu kod
kuće i školi kako bi sudjelovao/la u realizaciji projektnih aktivnosti za vrijeme trajanja
njihovog osnovnoškolskog obrazovanja.
b) Također, upoznat/a sam s činjenicom da projekt uključuje i kratkotrajnu razmjenu
skupina učenika te se slažem s mogućnošću da otputujem u inozemstvo na 5-8 dana.
c) Nadalje, ovime potvrđujem da sam SPREMAN/NA da moja obitelj i ja
ugostimo u svojoj kući jedno dijete iz drugih zemalja u svoju kuću na 5-7 dana
tijekom šk. 2025./2026./2027. kada će Hrvatska biti domaćin Erasmus+
kratkotrajne razmjene skupina učenika iz zemalja EU koje su uključene s OŠ
Novi Marof u međunarodne aktivnosti.
Napomena: Ako se niste prijavili preko foorms obrasca (digitalnim putem), možete preuzeti obrazac prijave na poveznici ispod obavijesti i predati popunjeni obrazac u Tajništvo Škole.
Poveznica na prijavnicu: PREUZMI
Ravnatelj škole: Anđelko Bošnjak
Koordinator projekata: Josip Beštek
Poveznica na službeni dokument:
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama- PREUZMI
ravnatelj Anđelko Bošnjak
CIVZ brosura-2025.pdf
Odluka o upotrebi mobitela i ostale informaticke opreme u Osnovnoj skoli Novi Marof.pdf
Prijavnica za sudjelovanje u Erasmus+ programu OSNM.pdf
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u skolskim ustanovama.pdf Nikola Milak, 6. b osvojio 2. nagradu na 2. likovno-literarnom natječaju „Hvala ti, hvala, Ivano, za bajke prekrasan dar“
Autor: Ivana Keretić, 29. 4. 2022.
Osnovna škola Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin organizirala je natječaj u spomen na slavnu spisateljicu i hrvatskog Andersena. Tema ovogodišnjeg natječaja bila je Poslušaj srce i eto ti istine i bez mudrosti što je citat iz poznate bajke Kako je Potjeh tražio istinu. Učenik Nikola Milak iz 6. b razreda svojom je pričom Ovdje u srcu nitko me neće spriječiti da volim te dugo – dugo osvojio stručno povjerenstvo i dobio 2. nagradu. Nagrada i priznanje uručena mu je na svečanosti povodom rođendana Ivane Brlić-Mažuranić i Dana škole 26. travnja u Ogulinu. Osim nagrade za učenike je bio organiziran obilazak znamenitosti Ogulina, te posjet Ivaninoj kući bajke. Mentorica učeniku je Sunčica Križan-Kadi, prof.
Ovdje u srcu nitko me neće spriječiti da volim te dugo – dugo
Drago mi je što je moja mama sačuvala zapisane neke moje „velike“ rečenice na svakakvim papirićima za one dane kada budem stariji. Obično navečer, pred spavanje, u misli mi dolazi ona (moja ljubav) i u meni se pokrenu osjećaji koje s godinama pretvaram u sve slikovitije i dublje rečenice.
Započelo je još u vrtiću. Pojavila se ona, s dugačkom, kovrčavom, plavom kosom. Izgledala mi je kao čarobna vila. Mirisala je kao bombon i došla je do mene. Upoznali smo se i od tada bili smo nerazdvojni prijatelji. Osmijeh joj je uvijek ukrašavao slatko lice. Uvijek je bila koji centimetar viša od mene, ali nema veze. Njenim prijateljicama ponekad je bilo žao što se nas dvoje toliko družimo i pokušavale su nas razdvojiti izmišljenim lažima. Uvijek sam bio pažljiv prema njoj, a ona se našim druženjima veselila svaki put. Kada smo krenuli u školu, bez obzira što nismo u istom razredu, i dalje smo ostali prijatelji. U trećem razredu nekako sam zaključio sam sa sobom da sam zaljubljen i to sam rekao mami: „Mama, znaš kaj je ono kad si zaljubljen? To ti je kad se onak pogledate i to je to.“ Maštao sam da ću je jednog dana odvesti u Pariz. Neki članovi moje obitelji sjećaju se kako sam joj planirao kupiti plavu haljinu i plave balerinke za to putovanje. Prije par godina možda sam imao više hrabrosti govoriti o njoj na glas. Za svaki sam joj rođendan kao poklon izabrao haljinu. Znao sam da voli jednoroge i srce mi je skoro izletjelo kad sam pronašao točno takvu plavo-ružičastu haljinu s naslikanim bijelim jednorozima. Bila je presretna. Za Valentinovo obukao sam bijelu košulju i sako te hrabro kroz cijelu školu nosio čokoladu i crvenu ružu do njenog razreda. Bilo je onih koji su mi se rugali, ali nema veze. Glavno da se ona nasmiješila. Rekao sam mami da meni nije lako, ali mislim da ni mojoj mami nije lako sa mnom. S vremenom sam čuo priče da je ona zaljubljena u drugog, ne znam, možda su to opet nečije laži, ali rastužilo me. Prijatelji su mi rekli (s obzirom da treniram taekwondo) da razbijem tog drugog, ali ja znam da to nije način da nju vratim. Rekao sam im da ću joj napisati pismo i dati joj tratinčicu pa možda ipak ne odustane od mene. Nadam se tome. Sad sam šesti razred i razgovarao sam s dečkima iz razreda, mojim prijateljima, o poljupcima i nije mi jasno zbog čega su se durili i smijuljili na tu temu. Svašta. Rekao sam im: „Naravno da se bum i ja jemput poljubil kad mi ona dojde.“
Vidio sam je nakon dugo vremena ispred garderobe, a dugo ju nisam spomenuo. Još je zima, a meni je došlo proljeće. Okrznula me pogledom dok je njena kosa u slapovima nestajala u hodniku. Znam, još je prerano; znam, još smo premladi. Ali saznanje da negdje živi savršeno biće za koje kuca moje srce čini me sretnim.
Nikola Milak, 6. b
RASPORED ZVONA
šk. god. 2025./2026.
NOVO

NOVO
NIŽI RAZREDI
1. 8:00 do 8:45
DORUČAK (10 minuta)
2. 8.55 - 9.40
3. 9.45 - 10.30
REKREACIJSKA PAUZA- 10 MIN
4. 10:40 - 11:25
RUČAK = 20 minuta
5. 11:45 - 12:30
6. 12.35 - 13.20
7. 13.25 - 14. 10
______________
VIŠI RAZREDI
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
DORUČAK = 10 MINUTA
3. 9:45 - 10:30
REKREACIJSKA PAUZA- 10 MIN
4. 10:40 - 11.25
5. 11.30 - 12.15
RUČAK = 20 minuta
6. 12.35 - 13.20
7. 13:25 - 14.10
8. 14.15 - 15.00
Dragi učenici i roditelji učenika osmog razreda!
U privitku se nalaze poveznice na informacije uz upis u prvi razred srednje škole:
Viber info-kanala za kandidate i roditelje/skrbnike. Podatke za priključivanje info-kanalu možete pronaći na https://srednje.e-upisi.hr
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2025./2026.
Brošura " ODABERI SVOJU šKOLU"
Elementi i kriteriji upisa.docx
Preporuke 2025. - Varazdinska zupanija.pdf
Preporuke 2025.pdf
Jedinstveni-popis-zdravstvenih-zahtjeva-potrebnih-za-upis-u-strukovne-kurikule-u-I-razred-srednje-skole-2025 (1).pdf
Pravilnik - kriteriji izmjene novi.docx
Dopis deficitarna HZZ - OS.pdf
ZAKONI
I PRAVILNICI
Pravilnik o sluzbenim putovanjima OS Novi Marof.pdf
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUCAJU SEKSUALNOG NASILJA.docx
Pravilnik o nacinima, postupcima i elementima vrednovanja ucenika u osnovnoj i srednnjoj skoli.pdf
Zastita osobnih podataka.pdf
Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoskih mjera NN br 94 2015.pdf
Pravilnik o nacinu postupanja odgojno-obrazovnih radnika skolskih ustanova u poduzimanju mjera zastite prava ucenika te prijave svakog krsenja tih prava nadleznim tijelima.pdf
Poslovnik o radu kolegijalnih tijela 2021..pdf
Procedura blagajnickog poslovanja 2021.pdf
Pravilnik o radu Osnovme skole Novi Marof.pdf
Pravilnik o upravljanju dokumentarnim i arhivskim gradivom 2021..pdf
| Dnevni tisak |
| Obrazovanje |
| Ustanove |



