Osnovna škola Novi Marof

Nikola Milak, 6. b osvojio 2. nagradu na 2. likovno-literarnom natječaju „Hvala ti, hvala, Ivano, za bajke prekrasan dar“

Autor: Ivana Keretić, 29. 4. 2022.

Osnovna škola Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin organizirala je natječaj u spomen na slavnu spisateljicu i hrvatskog Andersena. Tema ovogodišnjeg natječaja bila je Poslušaj srce i eto ti istine i bez mudrosti što je citat iz poznate bajke Kako je Potjeh tražio istinu. Učenik Nikola Milak iz 6. b razreda svojom je pričom Ovdje u srcu nitko me neće spriječiti da volim te dugo – dugo osvojio stručno povjerenstvo i dobio 2. nagradu. Nagrada i priznanje uručena mu je na svečanosti povodom rođendana Ivane Brlić-Mažuranić i Dana škole 26. travnja u Ogulinu. Osim nagrade za učenike je bio organiziran  obilazak znamenitosti Ogulina, te posjet Ivaninoj kući bajke. Mentorica učeniku je Sunčica Križan-Kadi, prof.

Ovdje u srcu nitko me neće spriječiti da volim te dugo – dugo

Drago mi je što je moja mama sačuvala zapisane neke moje „velike“ rečenice na svakakvim papirićima za one dane kada budem stariji. Obično navečer, pred spavanje, u misli mi dolazi ona (moja ljubav) i u meni se pokrenu osjećaji koje s godinama pretvaram u sve slikovitije i dublje rečenice.

Započelo je još u vrtiću. Pojavila se ona, s dugačkom, kovrčavom, plavom kosom. Izgledala mi je kao čarobna vila. Mirisala je kao bombon i došla je do mene. Upoznali smo se i od tada bili smo nerazdvojni prijatelji. Osmijeh joj je uvijek ukrašavao slatko lice. Uvijek je bila koji centimetar viša od mene, ali nema veze. Njenim prijateljicama  ponekad je bilo žao što se nas dvoje toliko družimo i pokušavale su nas razdvojiti izmišljenim lažima. Uvijek sam bio pažljiv prema njoj, a ona se našim druženjima veselila svaki put. Kada smo krenuli u školu, bez obzira što nismo u istom razredu, i dalje smo ostali prijatelji. U trećem razredu nekako sam zaključio sam sa sobom da sam zaljubljen i to sam rekao mami: „Mama, znaš kaj je ono kad si zaljubljen? To ti je kad se onak pogledate i to je to.“ Maštao sam da ću je jednog dana odvesti u Pariz. Neki članovi moje obitelji  sjećaju se kako sam joj planirao kupiti plavu haljinu i plave balerinke za to putovanje. Prije par godina možda sam imao više hrabrosti govoriti o njoj na glas. Za svaki sam joj rođendan kao poklon izabrao haljinu. Znao sam da voli jednoroge i srce mi je skoro izletjelo kad sam pronašao točno takvu plavo-ružičastu haljinu s naslikanim bijelim jednorozima. Bila je presretna. Za Valentinovo obukao sam bijelu košulju i sako te hrabro kroz cijelu školu nosio čokoladu i crvenu ružu do njenog razreda. Bilo je onih koji su mi se rugali, ali nema veze. Glavno da se ona nasmiješila. Rekao sam mami da meni nije lako, ali mislim da ni mojoj mami nije lako sa mnom. S vremenom sam čuo priče da je ona zaljubljena u drugog, ne znam, možda su to opet nečije laži, ali rastužilo me. Prijatelji su mi rekli (s obzirom da treniram taekwondo) da razbijem tog drugog, ali ja znam da to nije način da nju vratim. Rekao sam im da ću joj napisati pismo i dati joj tratinčicu pa možda ipak ne odustane od mene. Nadam se tome. Sad sam šesti razred i razgovarao sam s dečkima iz razreda, mojim prijateljima, o poljupcima i nije mi jasno zbog čega su se durili i smijuljili na tu temu. Svašta. Rekao sam im: „Naravno da se bum i ja jemput poljubil kad mi ona dojde.“

Vidio sam je nakon dugo vremena ispred garderobe, a dugo ju nisam spomenuo. Još je zima, a meni je došlo proljeće. Okrznula me pogledom dok je njena kosa u slapovima nestajala u hodniku. Znam, još je prerano; znam, još smo premladi. Ali saznanje da negdje živi savršeno biće za koje kuca moje srce čini me sretnim.

Nikola Milak, 6. b

DORUČAK (15 minuta)

2. 9.00 - 9.45

3. 9.50 - 10.35

ODMOR / PAUZA (10 MINUTA)

4. 10:45 - 11:30

7. 13:35 - 14.20

8. 14.25 - 15.10

Upis u srednju školu

Dragi učenici i roditelji učenika osmog razreda!

U privitku se nalaze poveznice na  informacije uz upis u prvi razred srednje škole:

Viber info-kanala za kandidate i roditelje/skrbnike. Podatke za priključivanje info-kanalu možete pronaći na https://srednje.e-upisi.hr pod karticom Pomoć i podrška

"JEDINSTVENI POPIS ZDRAVSTVENIH ZAHTJEVA SREDNJOŠKOLSKIH OBRAZOVNIH PROGRAMA U SVRHU UPISA U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE​"

Elementi i kriteriji upisa.docx

Za roditelje i učenike
PRIMANJE RODITELJA

Centar izvrsnosti

Osnovna škola Novi Marof / Zagorska 23, HR-42220 Novi Marof / www.os-novi-marof.skole.hr / ured@os-novi-marof.skole.hr